Fler trycksaker

IMG_1420

Jag blev lite inspirerad av bokmärkena, så jag ordnade visitkort. Visst blev de fräcka?

I mitt liv som advokat är visitkort fortfarande, i denna digitala ålder, en slags märklig valuta. Särskilt när jag träffar kollegor utomlands så byts de i mängder. Jag vet inte om de går åt riktigt lika fort som författare, men jag bara ville ha några för att liksom validera min författaridentitet.

Någon kanske vill ha dem, trots allt. Om inte annat på Worldcon i sommar. Jag ser redan fram emot Worldcon.

Kommentera

