Releasefest

I kväll var det releasefest för Christin Ljungqvists Vita Tigern på Steampunk Bar.

Det var riktigt trevligt att vara där, hänga med andra Göteborgsförfattare, bokbloggare och andra glada. Tyvärr, jag tog inga bilder. Och jag vet, det borde jag ha gjort. Däremot fick jag hem en mycket fin bok som det finns en signatur i. Den ska jag läsa snart.

Nu däremot fick jag inspiration att plotta upp nästa projekt, medan det jag nyss lagt ut på första testläsning jäser i bakgrunden. Så, tänkarmössan på och Aeon Timelines skrämmande svarta tidslinje i ögonen!

Kommentera

