Bokmässan slut

Snipp snapp snut, så var sagan slut. Bokmässan är över för den här gången och precis som i sagorna så fanns det lite av allt.

Det fanns nya och gamla vänner, det fanns tid för samtal och det fanns äventyr. Det fanns till och med drakar, men jag berättar inte var för då kanske de blir skygga och inte kommer nästa år.

Nu sitter jag framför min traditionella brasa efter mässan och samlar mina intryck. De handlar om hur härliga alla i fantastik-svängen verkligen är. I den nya ”fantastik-gränden” kände jag mig verkligen hemma, tillsammans med alla som hängde där. Vi nördar har roligare, helt enkelt!

Kommentera

