Bokmässan, bokmässan

Bokmässa. Bokmässa, bokmässa, bokmässa. Bokmässa!

Bokmässa.

Så var det sagt. Jag kommer att hänga där i år också. Förhoppningsvis har jag mer intressant att skriva om efter mässan än jag har före. Jag har fokuserat på att skriva på mitt nya WIP så bloggen är som vanligt för fäfot.

Jo, såklart. Det blir specialutgåva av Fantastisk Podd från mässan i år med, inte lika bombastisk och officiell som förra gången. Men minst lika kul!

Lästips ang mässan: Kolla in Marcus Olaussons bidrag i antologin Svenska Spöken, en riktigt skön fantastiksatir på vad som kanske pågår på bokmässan efter mörkret lagt sig över montrarna. 😉

Kommentera

