Ordjakten

Back online…

Jag har fortfarande nån slags andningspaus medan jag funderar på vad nästa projekt ska bli. Men jag märker att jag längtar efter att sätta tänderna i något igen, vare sig det är mitt WIP eller något helt nytt.

Under tiden kutar jag omväxlande runt i Thedas och räddar ”världen” från demoner och omväxlande funderar på skrivprojekt.

Nyss petade jag fram 75 nya ord i vad jag tror blir en novell. Inte illa, med tanke på att jag famlar efter vilken riktning de större projekten ska ta.

Kommentera

