Min kreativa sotdöd är på god väg

Tänkte att jag effektivt skulle slå ihjäl kreativiteten ett tag. Så jag skaffade, efter mycket väntan, Dragon Age Inquisition. Peppar peppar, bra spel brukar kunna inspirera mig så det kan det vara värt.

Det tog bara nästan en dag för att hämta alla uppdateringar före jag lyckades spela lite. Hann skaffa en häst i alla fall, alltid nåt.

Under väntan på uppdateringarna lyckades jag skaffa Netflix också, så där rök min skrivtid.

Tills jag tröttnar på att bara konsumera och det är dags att stilla skrivklådan igen.

Kommentera

