Skamlös reklam!

Jag har alltid velat skriva en post med denna rubrik. Nu fick jag chansen!

Jag fick brev om att den återstående upplagan av min och Lindas första bok (Du kanske inte vet det, men döden spelar faktiskt inte handboll) inom kort ska gallras ur förlagets lager.

Så, du som inte redan har den, passa på att gå till din lokala bokhandel eller till Adlibris och beställ före de sista exemplaren i lager går i stora tuggen. Passa på att fånga uppföjaren Och bingo är bara för de förlorade också, när du ändå är i farten, klicka här för den.

Jag kommer att ta hem ett gäng själv att sälja billigt när jag dyker upp på mässor och liknande. Men det är ju inte varje dag.

Under tiden fortsätter arbetet med nästa bok.

Kommentera

