Bokmässan – epilog

Host

Host

Bokmässan i år dominerades av förkylning. När jag skulle gå dit så var massor av folk på kontoret hackiga. Min förläggare skrev på Facebook att hon var febrig på tåget. Flera andra jag pratade med var förkylda. Det kändes som om hela mässan var en enda stor förkylning.

I år var den kort för mig, för jag var tvungen att pussla med dagjobbet och kunde inte se alla seminarier jag hade velat. Jag jobbade till lunch och gick sedan till mässan, både torsdag av fredag. Sedan vann förkylningen och lördag stannade jag hemma, söndag likaså.

Men jag hann med allt jag skulle, inklusive live podcast med Fantastisk Podd (check it out här), möte med förlaget och mycket trevliga spontana möten på middag både torsdag och fredag. Minst lika viktigt, jag hann träffa och prata med massor av nya och gamla vänner.

Nu är det åter till arbetet med mitt WIP, åter med tydlig riktning och med ny energi (nåja, ska bli frisk först bara)!

Kommentera

