Varsågod för infodump

Saker som inte har med skrivande att göra, men som måste göras och som jag har ägnat mig åt i dag:

  • Städa
  • Springa
  • Handla mat
  • Laga mat
  • Äta
  • Slåss med kontoinställningar på mailen så att eländet fungerar som det är tänkt

Men trots allt det där så blev det ändå lite text i dag med. Kanske blev det en rejäl infodump, om jag ska vara självkritisk, men den får vara så länge. Jag kanske behövde den, antingen för att jag helt enkelt behövde skriva den för min egen skull, eller för att informationen måste fram. I båda fallen så får vi se om den överlever senare redigering.

Kommentera

