Text text text

I dag bestämde jag mig för att testa vingarna lite och faktiskt skriva, inte bara planera.

Det kändes bra! Jag vet och inser att jag har mycket kvar att styra upp för att få det här att fungera, men nu är det mer på detaljnivå. De stora dragen finns där, ungefär i den ordning som de behöver vara i. Så det var liksom dags att åstadkomma lite text också.

Jag tillät mig att skriva dåligt. Lite kliché, till och med. Bitvis vet jag att det är dåligt, men inte värre än att det går att rädda senare. Jag har gjort det förr. Bitvis blev det faktiskt över förväntan också, men det kan hända att jag ser den saken i annat ljus senare.

Nu ska jag i alla fall nöja mig med att jag kunde skriva ett kapitel nästan precis som det var tänkt och njuta lite av det lilla rus som det innebär.

Kommentera

