Plötsligt händer det

I dag har två saker hänt.

Först och främst har jag varit gästbloggare på Debutantbloggen. Tack till ni som driver bloggen för en bra blogg och för att jag fick vara med på ett hörn!

Det är alltid kul att skriva texter för andra och Debutantbloggen har jag gillat länge. Jag började inte läsa bloggar förrän ganska sent, men eftersom jag ju själv ville debutera som författare så läste jag så klart den. Det gör jag fortfarande. Jag vill även tipsa om Janina Kasteviks blogg Bläddra! Bläddra!, som jag också gillar.

Sedan har jag knäckt en viktig komponent i handlingen på det nya projekt som jag går och värker på. Tack vare House of Cards, faktiskt. Lite otippat med tanke på att jag knappast tänker mig en politisk thriller. Där ser man.

Kommentera

