Yo! Antagonist sökes

Häromdagen läste jag på Wired om Yo!, den simplistiska messaging-appen som bokstavligen bara skickar texten Yo! till någon kompis. Verkar ju heltokigt, men jag måste ju testa, tänkte jag och hämtade.

Så visar det sig att appen inte är riktigt så dum som den kanske verkar. Numera kan man snabbt skicka länkar, bilder och annat med sitt Yo! Snabbt som tusan, särskilt som man öppnar länken från låsskärmen. Vi får se om det blir nåt man använder eller bara glömmer bort.

Och i skrivandets värld säker jag efter en antagonist. Jag letar med ljus och lykta efter någon som kan matcha karaktärerna jag drömt upp till nästa projekt. Så nu saknár jag bara nämnda antagonist, och en hel del plotting, så kan jag kanske sparka igång skrivandet igen. Vi får väl se.

Nu är det dags för söndagsbrasa.

Kommentera

