Fokus

I dag har jag varit på en kurs i Stockholm. Inget skrivrelaterat alls, men en väldigt bra kurs för mig i jobbet som advokat.

Tågresa till Stockholm betyder toktidig morgon, sova på tåget och sedan hem igen samma dag. Oftast betyder det att jag inte orkar skriva, men den här gången gick det över förväntan. Hittade ett mysigt terum att skriva i tills det var dags att gå till tåget, sedan blev det mer än väntat på tåget också. Känner mig som en riktig författare nu. En riktigt trött författare.

Annars har jag fokuserat nästan helt på arbete med WIP på kvällarna. Det ger resultat, även om bloggen kanske blir lite eftersatt under tiden. Det går i vågor.

Kommentera

