F.R.A.M. – Internationell Kulturfestival i Uddevalla

Förutom de dagliga turerna till jobbet så gömmer jag mig lite i skrivbubblan just nu. Men lördag den 8 november kommer jag att vara på plats i Uddevalla för F.R.A.M. – Festivalen som river alla murar.

Jag och podd-kamraten Stefan Hagel har en programpunkt klockan 12, på Folkets Hus Scen B. Kom gärna och lyssna!

Till dess, och troligen ett tag därefter, så kryper jag in i bubblan igen och fokuserar på att skriva. Inget #NaNoWriMo i år heller, tyvärr, men fortsatt arbete med trasmattan.

Kommentera

