Sol och vår

Nu är det vår! Äntligen kan man kasta vinterjackan och vistas utanför husväggarna.

Enda nackdelen med det är att det fortfarande är få laptops som går att se någorlunda vettigt att skriva på i solskenet, tyvärr inte min. Där har ni nåt att uppfinna! Medan ni lurar på det så kan ni notera nedanstående saker som händer i april:

23 april: Världsbokdagen. Vad läser du?

24 april: Nytt avsnitt av Fantastisk Podd, denna gång till och med signerat Västkustgruppen med bl a jag som medverkande. Missa inte det!

26 – 27 april: Andra Världar i Jönköping! Missa inte det heller! Jag är där, men med stor sorg tyvärr bara på söndag. Då intervjuas jag dock på scen, så det väger kanske upp. Missa inte heller Fantastisk Podd:s bokbord på mässan. Eller för all del spännande föredrag av bl a Karin Tidbeck och Susanna Nissinen.

Sådär. Nu ska jag dyka in i karaktärsanalyser och annat smått och gott. Har fått anledning att revidera mina nuvarande deadlines och skapa nya… Bara att kavla upp ärmarna och sätta igång.

Kommentera

