Medan bloggen sover…

Inser att jag är lite av en ”blogg-periodare”, och sista tiden har det gått trögt här. Men under tiden händer det andra grejer som jag måste prioritera…

Mitt nya projekt har sakta börjat gå över från bara research och plotting till skrivande av några ”testkapitel”. Ett av dem etablerar en av de viktigare karaktärerna, ett annat lite av världsbygget och när jag lagt ut detta tänkte jag etablera nästa karaktär. Än så länge är det så pass trevande att jag lika väl håller tyst om vad det är, men tids nog kanske det kommer lite ledtrådar här. Mycket, mycket kvar att göra med det.

Annat kul är att jag kommer vara med på Andra Världar i Jönköping, fast bara halva mässan, den 27 april. Både som utställare tillsammans med vännerna i Fantastisk Podd-gänget och som intervjuad på eftermiddagen. Det ska bli riktigt kul! Kom dit!

Kommentera

