Mycket nu

Ibland är det mycket som händer utan att någonting i sig är så stort. Så är det just nu.

I söndags spelade vi i in två avsnitt för Västkustgruppen i Fantastisk Podd. Det var kul och väldigt givande, även om det alltid känns lite stelt att få samtalet att flyta när man sitter runt en mick… Det påminner lite om när jag sände studentradio på universitetet, även om vi då mest pratade om musik.

Hur som helst så håller jag på att klippa de avsnitten, förse dem med vår fantastiska jingel etc. Samtidigt lägger jag sista handen på omskrivning av mitt nuvarande manus och plågar mig själv med våndor över vilket projekt jag ska ta tag i efter det. Så kvällarna rinner iväg, med mängder av små saker som tillsammans kanske kan bli något större.

Nu reklam: På torsdag kommer Malmögruppens första avsnitt på podden. Det, däremot, är stort i sig! Missa inte det!

Kommentera

