Sluttampen

I dag fortsätter Game of Thrones på SVT, så för mig som inte har varken HBO eller Netflix etc så är det äntligen dags för säsong 3!

Numera är det nästan bara GoT som jag följer på TV, eftersom jag hellre ägnar tiden åt att skriva på kvällarna. Men det går ju inte att missa det här!

Så, dags att sluta blogga och istället redigera! Har lite kanonbra input på mitt WiP från bl a min favorit-co-writer Linda Belanner att jobba in, sedan är det snart dags att kasta sig ut i det okända igen, d v s att börja skriva nytt, i väntan på förlagsfeedback på nuvarande. Pirrigt!

Kommentera

