Dagen B

I dag är dagen B som i ”Bingo”!

Min och Linda Belanners Och Bingo är bara för de förlorade finns äntligen att köpa i din favoritbokhandel, t ex här, eller att låna på ditt favoritbibliotek. (OK,  den skulle ha varit köpbar i går, men då gick det visst inte…)

Nu väntar jag med spänning på recensionerna. Hoppas att du och alla andra kommer att gilla boken.

Mer när det kommer, nu ska jag förbereda inlägg inför gästbloggande på BC-bloggen nästa vecka, här! Och jobba vidare på nya projektet. Om jag får som jag vill så har jag redigerat det ett par varv till före sommaren. Men det gör sig inte av sig själv.

Get cracking!

2 svar till “Dagen B

Kommentera

