Research

I dag har jag varit ute på research. Det låter mer pretto än det var, för mest hängde jag på några ställen som har en roll i mitt nya projekt och tog en massa bilder.

En har ni här.

Rostigt handtag

När jag till slut kom hem väntade mitt signalex av ”Bingo” i brevlådan. På den satt den här underbara blomman från min redaktör Karin.Blomma

Inte mycket skrivet i dag, däremot… Tiden försvann. Men jag lyckades hitta en stund att skriva på en novell i alla fall. Det känns som om det var evigheter sedan jag skrev noveller. Gjorde det ganska mycket medan jag pluggade, men jag tycker att det är roligare att sätta tänderna i längre texter så det har inte blivit så många noveller sedan dess. Synd, för det är rätt kul.

I morgon hoppas jag gå på manuset igen på allvar.

Kommentera

